maandag 19 maart 2012

BATMAN

ZONDAG 18 MAART

Vandaag Travelday, zoals het zo mooi op The Schedule staat.

Gisteren hebben Rik, Bart en Fabien nog enkele inserts gedraaid op het binnenplein van de Blauwe Moskee.



Fabien Ruyssen (focus puller) hanteert hier de camera, Bart en Rik bepalen mee het kader

We zijn in Istanbul met wat vertraging opgestegen iets na 14.00 uur (lokale tijd) om in Batman te landen om 16.00 uur.


Wachten op ons vertrek in hotel Hali, op het dakterras.



Elly met Vincent Rozenberg (Sound) en Joost Henderieckx (Chef Licht), wachtend in Ataturk National Airport.


Het hotel in Batman waar we twee dagen verblijven is very basic, maar voor zo'n korte tijd lukt dat wel. Ik heb een ruime kamer, het uitzicht is anders dan in Istanbul maar heeft ook wel iets en de verlichting in de kamer zou je centraal en energiebesparend kunnen noemen. Hopelijk komt er morgenvroeg warm water uit de douchekraan.


Drie keer het panorama vanuit mijn hotelkamer




Zoals je ziet, vrij basic, maar toch wel een goed bed.

Vanaf vandaag, maandag 19 maart, ga ik weer aan de slag. Geen extra verlofdagen meer voor mij, ik heb nog 20 dagen te draaien. Veel reizen ook, het is dan ook een road-movie.

1 opmerking:

Belle zei

Karen,
mooie plaatjes, ik kijk ieder dag even ,geniet van je weinige vrije momenten,deze mooie ervaring is uniek.
dikke kussen
ilse