zondag 15 april 2012

Thuis

Na een hele dag reizen, zijn we weer thuis. 'Och, voor ge het weet , zijt ge het allemaal weer helemaal gewoon', zegt Marie als Herman de opmerking maakt dat Turkije zo mooi is en Belgie zo druk. Na een avond en een ochtend thuis, kan ik dat alleen maar beamen. Het lijkt wel of ik niet weg ben geweest, alles voelt weer heel vertrouwd.

De verwelkoming waarop mijn gezin me gisterenavond trakteerde, was in ieder geval fantastisch. Na 6 weken kebab, waren de blini's, de sushi, de gemengde sla, de entrecote, de zelfgesneden frietjes , de homemade appeltaart en de heerlijke witte wijn een festijn om u tegen te zeggen.








Hier stopt mijn blog. Ik zal een dezer dagen nog een selectie van foto's uploaden, maar  de rest van het verhaal zien jullie  als de film in roulatie komt.
Bedankt voor het volgen , bedankt voor de reacties en de steun. Het bijhouden van de blog heeft me erg geholpen. Tot een dezer.

Karen

Geen opmerkingen: