maandag 23 april 2012

Een week thuis

Al een week thuis, 16 uur les gegeven, twee theatervoorstellingen gezien, restaurant bezocht, 7 wasmachines gedraaid, een (half) huis gepoetst, correspondentie beantwoord, bankverrichtingen gedaan, familiebezoek afgelegd,.....

Je focussen op 1 project is misschien intens en zwaar, maar het opdelen van je focus zoals dat hier dagelijks van me verwacht wordt, is eigenlijk gekkenwerk.




Het is voorbij en eigenlijk moet het nog beginnen. 

Hoewel,....

Natuurlijk hoop ik dat het kijken naar de film een even intense ervaring wordt voor het publiek als  het maken van de film was voor ons.

Voor mij ligt de fijnste tijd achter ons.

Er gaat niets boven het maken van een verhaal, het zoeken naar hoe je vertelt , het vinden van de balans tussen zijn en spelen, het dansen op een koord...

























Güle, güle !

Karen




7 opmerkingen:

Noël zei

Dag Karen, Heel blij iets gevonden te hebben over uw akteerwerk. Ik ben reeds een tijdje aan het zoeken waar en wanneer je nog eens te zien bent.
De blog houdt heel wat verwachtingen in.
wanneer komt hij juist uit en zijn er al dan niet avant-premières?
Laatst zag ik u aan het werk met Zefiro Torna in groot-bijgaarden, dit is wel al een tijdje terug.
groeten, Noël

Noël zei

Dag Karen,blij terug iets van u gevonden te hebben. Het was reeds van een voorstelling met Zefira Torna geleden in Groot-Bijgaarden.
Uw blog houdt grote verwachtingen in. Wanneer komt de film uit en zijn er al dan niet avant-premières?
Noël

Noël zei

Dag Karen,
U zult veel verrast z zijn nu nog een reactie te krijgen op uw blog. Ik ben gewoon benieuwd om, te weten wanneer de film uitkomt, en of er al dan een voorstelling komt in aanwezigheid van de cast.
Groeten,
Noel Stockman Wevelgem

Karen Vanparys zei

Beste Noel, de film komt naar alle waarschijnlijkheid uit in het najaar. Ik zal als het zover is zeker nog een bericht plaatsen op de blog. Vriendelijke groeten en bedankt voor de belangstelling. Karen

Unknown zei

Beste Karen,

Eerst en vooral proficiat met je vertolking van Marie in '82 dagen in april'. Ik heb de film vorige dinsdag gezien in de Sphinx te Gent…en echt heel intens genoten. Aangezien ik vroeger gewerkt heb in Turkije en daar ook op vele plaatsen ben geweest was het eveneens een heel aangename herinnering!
Graag zou ik weten waar de scènes met 'de boom' zijn opgenomen…de prachtige boom, de wind, de weidsheid van het landschap…een plaats die ik graag zou bezoeken!
Proficiat met je blog en de mooie foto's. Ik hoop dat je in nog vele van zulke films zult te zien zijn!
Mvg,
Jan De Brandtindseho

Karen Vanparys zei

Beste Jan,

hartelijk dank voor uw fijne reactie.

De wensboom stond in de bergen , een 10 km ten oosten van de stad Van, nabij de Iraanse grens.

Vriendelijke groet,
Karen


Unknown zei

Beste Karen,

Hartelijk dank.

Deze zomer vertrek ik terug naar ginds en zoek naar de boom…

Mvg,

Jan