zondag 5 februari 2012

Welkom

"82 dagen in april" is de titel van een Vlaamse bioscoopfilm die helemaal gedraaid zal worden in Turkije. We trekken met crew en cast (Marc Peeters en ikzelf) voor 6 weken naar de uithoek van Europa, naar het begin van AziĆ«,  om samen met de Turkse cast en crew een broos en  intimistisch verhaal te vertellen. Van Istanbul naar Van, Tatvan, Batman, Hassankeyiv en tenslotte Mardin, Koerdistan dus. Vertrek 1maart, terugkomst 14 april.
Tussen het draaien door zal ik proberen jullie mee te nemen op mijn reis, de reis die ik zal maken in een land dat ik niet ken, waarnaar ik nieuwsgierig ben maar dat mij ook een beetje angst inboezemt. Een reis  die ik zal maken in gezelschap van Herman en van  Marie, een vrouw die ik meer en meer leer kennen, die enkele jaren al in het hoofd en hart leefde van Bart Van den Bempt, scenarist en regisseur, en die nu meer en meer bezit neemt van mijn hoofd en hart. Of is het andersom?

Ik nodig je uit om me te volgen,
Karen

4 opmerkingen:

Hilde zei

Veel succes!!!

Marthe zei

Laat hier maar veel nieuwtjes achter zodat we je niet te hard moeten missen!

Elien zei

Heel veel succes en plezier!

greet adriaenssens zei

ook al zal het hard werken zijn, geniet ervan,